En bra miss.

Idag när jag kom till dagis för att hämta Alex sa fröken att han varit utan blöja hela dagen. Jag hade visst skickat iväg Alex i kallingar istället för blöja i morse. Och sen ville han ha på sig dem resten av dagen. Då blir man stolt! Jag vet att han oftast säger till när han vill gå på toaletten, men ändå! En hel dag på dagis utan blöja är stort!!

Efter dagis skulle vi gå bort till Vickan, Matte och Frank och vi körde med kallingarna då med. Och duktig som min lille grabb är så gick det kanon och han kissade när vi kom fram och även nu när vi kom hem. Som tur var protesterade han inte när jag sa att vi kunde ta blöjan när vi skulle sova. Det känns lite tidigt för det än så länge. Vi får se hur vi gör i morgon när vi går till dagis, men vill han inte ha blöjan så slipper han.

Min ögonsten.

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken duktig kille! Det är stort att vara utan blöja en hel dag, speciellt när inga olyckor sker ;)

    SvaraRadera
  2. Så duktig han är!

    SvaraRadera