Album 06.

I går kväll kikade jag igenom vårt fotoalbum från 2006, vilket var riktigt roligt! Shit vad saker vi hittade på då för tiden! På 5 månader hann vi med att åka till Luxemburg, besöka Liseberg med övernattning på hotell och ta en dagstur till Danmark. Samt ta småutflykter som Ikea, Ullared och Lager 157.

Hur som helst så har jag bestämt mig för att göra ett album med Alex finaste bilder i. Jag har ju tagit löjligt mycket foto på honom så det finns en hel del bilder som förtjänar en bättre plats än i en mapp på datorn.

Jag har länge sagt att jag vill ha något att pyssla med om kvällarna, när Alex har lagt sig. Och detta är ju perfekt!


Lite smakprov ur vårt album.

Bilder från februari då vi var hos Peyman i Luxemburg.

På väg till Danmark en skön sommardag i juli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar