Något senare.

Så där!! Nu har jag fått bort all onödigt krafs som fanns på och i klänningen. Förutom bandet och pärlorna öppnade jag upp i sidan och tog bort skenorna som satt över magen. De syntes igenom, vilket inte var speciellt snyggt! Dessutom ska jag ändå ha korsett på den stora dagen så putet på magen trollas bort. ;)

Jag provade klänningen nu igen när jag var färdig och jag är otroligt nöjd! Så himla roligt!! Men nu har jag hängt tillbaka den och tänker vänta ett tag tills jag provar den igen. Kanske om 3 månader eller så. =)

Klänningen är inte speciellt likt originalet som jag beställde via Shopindream faktiskt. Eller jag vet inte.. Modellen är den samma, men urringningen i ryggen är inte riktigt lika låg och jag har inte pärlorna vid bysten och bandet kvar. Dock kanske jag (läs mamma) fixar ett nytt band, vi får ut och kika här framöver. Men jag gillar klänningen som den är just nu, figursydd, enkel och alldeles underbar! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar