Supersött.

Denna fina outfiten köpte jag på jobbet igår och jag kunde inte hålla mig utan drog på mig det innan vi öppnade butiken. Under 200:- betalade jag för detta tillsammans så jag är riktigt nöjd!

Under dagen var det säkert 5 kunder som kommenterade och tyckte jag var fin, då blir man glad! Sen var det en kund som köpte exakt samma linne och kjol, så det var också roligt!

Och det var till och med en kille som visslade och vinkade, det är inget som händer varje dag. Och tack gode gud för det! Haha!

Hur som helst så ligger kläderna just nu i tvättmaskinen. Jag tänkte ha det imorgon kväll då det blir sexparty hos Melissa med utgång med de som vill.

2 kommentarer:

  1. ååh.. blev alldeles kär i kjolen! finns den kvar??

    SvaraRadera
  2. Hos oss inne i stan är det inte många kvar, kanske 3 stycken. Men gå in och kolla eller kika i någon annan Vero Moda butik. =)

    Den är superfin verkligen!

    SvaraRadera