Underbar kväll.

Igår kväll åkte jag och Alex ut till mamma och Glenn för att grilla. Jonas stannade hemma eftersom han skulle ha ett grabbgäng över för att dricka lite och spela tv-spel.

Förutom jag, Alex och syrran var Tim och 2 av hans polare med, så vi var ett gott gäng. =) Planen var att jag och Alex skulle sova över, men det hela slutade med att jag hängde med grabbarna ut och Alex stannade kvar. Tyvärr hade jag ju inte med mig några extra kläder, men det var bara att bättra på sminket och göra det bästa av situationen. ;)

Så det blev förfest med massa härliga människor jag aldrig träffat, kubbturnering och grejer! Riktigt roligt faktiskt!!

Utgång blev det på Kullgrens, eftersom Johan som var med och grillade var dj där. Helt okey, men jag träffade nästan ingen jag kände. Fast vad gjorde det när man kom dit i trevligt sällskap. ;)

Slänger in lite bilder sen, nu blir det en dusch! Planerna för dagen är att vi ska ut till Jonas farmor och farfar i deras sommarstuga. Tyvärr ser det ut att inte bli en dag med strålande sol, men det gör inget. Det ska bli supermysigt att åka ut till dem ändå, det var så längesedan jag var där nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar