Bättre än väntat.

Nu har jag fått svar på vad kemtvätten kostar och det var inte speciellt farligt. 80-105 kr för Jonas kostym och max 500 kr för min klänning. Det är ju kanon! Vi kommer alltså få betala 1500 kr med allt kring kläderna inräknat.

Vi har inte bestämt vilket hotell vi ska välja än, (i Vegas) men det står mellan The Venetian och The Palazzo. Om jag får välja, Jonas har inte kollat så mycket på alla underbara sviter som hotellen erbjuder men jag tror han godkänner det mesta. ;)

Sen behöver vi ju inte boka något än, då det är ganska lång tid kvar tills vi åker. Men det är sjukt kul att kolla och förbereda!

2 kommentarer:

  1. THE VENETIAN!!! Heeeeelt underbart fint hotell!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har hört det. ;) Men just nu lutar det mot Palazzo, då jag inte fått något svar från Venetian än. Palazzo har jag mailat massor med och fått svar på de frågor jag ställt.

    SvaraRadera