Bilder från gårdagen del 2.

Kvällen var kanon!! Bra och rolig förfest med massa prat, skratt och sång. Färden ned till stan var det bästa och värsta jag varit med om på länge. Haha!! Utgången var inte lika rolig. I kön på väg in tog jag en snus av Malin och 30 minuter senare när vi dansat och roat oss på dansgolvet började jag må riktigt illa. Så jag ringde Jonas och gick hem vid 12.20.

Idag mår jag dock prima och om en stund ska vi iväg till Linda och hennes lilla Evelina. Dock vill jag inte köra, så Dejana hämtar upp mig och Alex och sen kommer min underbara Jonas och hämtar oss.

Här kommer lite bilder från kvällen, det blev inte så många och inte så jättebra heller. Men kul hade vi i alla fall!

2 kommentarer:

  1. va vare för cool bil ni åkte i ? :)

    SvaraRadera
  2. JA, det var ju VERKLIGEN en underbar bild"!!! hahahaha,,,, ojojojojoj

    SvaraRadera