Curly.

I morse lockade jag håret med min smala locktång och det måste blivit fint, för jag har fått massor av kommentarer hela dagen. Det uppskattas! =)

Jag längtar galet mycket till helgen! Jag har och kommer jobba ganska mycket denna vecka och nästa. Men jag ska inte klaga då det behövs lite extra pengar på kontot och dessutom vill jag alltid vill jobba mer än de timmar jag brukar göra.

Jo, helgen.. Mamma och Glenn ville passa Alex och då kom Jonas med den underbara idén att han skulle bjuda mig på mat och bio i Göteborg. Dock ser det lite mörkt ut för de planerna just nu då han ligger inne i sovrummet med magsjuka.

Själv har jag precis nattat Alex och ska gosa ned mig i soffan med en kopp varm choklad och kolla på Tre Kronor. Jag har kommit till säsong 5 nu och det är där min gamla favorit Pamela kommer in. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar