Kvällsmys.

Just nu slappar vi i soffan här hemma och kollar på Alvin och gänget innan det är dags för sängen för lilleman.

Jag har haft en kanondag idag! Rolig dag på jobbet och nu ikväll har Katarina varit här på besök, vilket var riktigt kul!

När Alex har somnat blir det surfning angående resan. Det är mer jobb än vad man tror med att planera allt. Hur och när vi ska åka och hur länge vi ska stanna på varje plats. Sen kommer det ju säkert bli ett antal oplanerade stopp på vägen, men ett körschema med tider och sevärdheter måste vi ju ha.

Men jag klagar inte, jag tycker det är skitkul! Och det är även därför jag tjatar så mycket om det! (Sorry om det blir lite mycket ibland).

Jag tänkte även kika lite närmare på hotellen som finns att välja på. Ju billigare vi bor på väg till Las Vegas, desto mer lyx kan vi unna oss där. ;)

3 kommentarer:

  1. Vad roligt det låter med er resa hoppas ni får det jätte bra!

    SvaraRadera
  2. vilken resa! låter jätte spännande! har en annan fråga.. ni har ju varit ute å rest lite med eran alex förr.. vi ska snart iväg här en vecka med våran 15 månaders.. och jag är liite orolig över flyresan då lilleman knappt kan sitta still i fem min och vi har en fura timmars resa framför oss ;) har du nåt tips på underhållning? hur gjorde ni?

    SvaraRadera
  3. Caroline: Tack! =)

    Anonym: Alex ska inte med på denna resan, blir alldeles för mycket jobb och sen tror jag inte det hade funkat med mc:n och allt. ;)

    Men vi har flugit med honom 2 gånger, till Portugal och Teneriffa. Det gick kanon båda gångerna! Vi såg till att ha med oss hans ryggsäck med lite saker han gillade och sedan fick han ha sitt lamm. På den tiden hade han även nappen så den fick han också ha så mycket han ville under hela flygdagarna.

    Sedan pratade vi massor om flygplanet och han fick sitta och titta ut genom fönstret. Men Alex somnade efter 5 minuter i luften så vi hade det väldigt bekvämt.

    Försök att håll dig lugn, det ordnar sig alltid! ;)

    SvaraRadera