Lördag.

Idag har vi haft en mysig dag på stan, där det har varit barnens marknad. Alex fick 4 nya böcker och ett pussel. Sedan roade jag mig med lite shopping på Lindex, men inte till mig utan till lilla Evelina som vi ska till i morgon och självklart blev det lite till Alex också.

Jag visar bilder imorgon, har inte ork till att fota just nu och Alex gillade jeansen så mycket att han vägrade ta av sig dem igen efter provningen. =)

Planen idag var även att vi skulle badat, men vårt (skit)badhus här i stan är ju stängt. Fattar inte varför de har stängt på helgen, när det var öppet i fredags. Men nog om det...

Nu ska jag strax börja ladda inför kvällen. Det blir nämligen en sväng upp till Malin vid 19, där det ska snackas massa skit och drickas vin. Senare blir det även utgång, det ska bli kul men det är förfesten jag ser fram emot!

Slänger säkert in en bild innan jag drar.

1 kommentar:

  1. Härligt med lite oplanerade helgaktiviteter! Här hemma laddas det också och männen i mitt liv har fått fly huset! HA!

    Men gud va tråkigt med badet!! =(

    SvaraRadera