Spännande och roligt!

Nu ikväll har vi kikat lite på hotellen i Las Vegas. Det är ju trots allt där vi ska spendera bröllopsnatten. Vi har kommit fram till att vi bara ska bo på ett hotell under vistelsen i Vegas och att vi uppgraderar till ett finare rum på den stora dagen.

Just nu har vi två favoriter och vi har mailat dem för att höra lite vad det skulle kosta att skicka ett paket till dem och ha det liggandes tills vi anländer.

Vi funderar nämligen på att skicka våra bröllopskläder till Las Vegas i förväg. Det skulle underlätta en hel del att slippa ha med dem på mc-resan. Men om det blir alldeles för dyrt löser vi det ändå, då jag även har en annan plan. ;)

The Palazzo.
Caesars Palace.

Tänkte skicka iväg mailet till ännu 2-3 hotell för att höra vad de svarar. =)


Det känns som en dröm allting.. Jag har inte förstått att jag ska få uppleva allt detta med mc-resan och allt underbart runtomkring. Och det kommer jag nog heller inte göra förrän jag sitter på flyget mot Chicago, åh vad jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar