Familjen.

Idag har vi haft en kanonstart på dagen! Mys i sängen till klockan 10, sedan bad för Alex, god frukost och efter att jag vinkat hej då till honom i fönstret på dagis gick jag hem igen för att kolla på det senaste avsnittet av Biggest Loser. Nu ska jag strax kila ned till stan där jobbet väntar, ett jobb jag trivs jättebra med! Och ikväll ska vi äntligen boka hotellet i Las Vegas!

Nä, jag har inte mycket att klaga på just nu och livet är verkligen kanon! Förutom att jag inte kan bestämma mig... Jag trodde aldrig att det skulle vara så svårt att veta hur man ville familjen skulle se ut, men jag vet inte. Antagligen är jag för nöjd och bekväm med hur allt ser ut idag... Jag skulle inte vilja ändra något, då livet med mina grabbar är fantastiskt. Men Jonas vill jätte gärna ha ett syskon till Alex och ena stunden är det självklart för mig att skaffa ett till barn, men andra stunden vill jag bara ha Alex. Jag har alltid vetat vad jag vill men just denna punkten gör mig så osäker.

1 kommentar:

  1. du skulle aldrig ångra en liten till.. Det blir bara dubbelt så underbart!!

    SvaraRadera