Förbannad!

Det är inte ofta jag skriver arga inlägg, men här kommer ett så håll i er! ;)

Nu ikväll var jag och Alex nere i parken och en liten bit bort satt ett gäng A-lagare. De hade även en hund som de precis ropat på, då den sprang ifrån dem. Jag bävade och tänkte att den säkert kommer vilja ha Alex fotboll och komma springandes, men tänkte såklart inte neka Alex till att spela. (Hunden hade trots allt koppel).

Men mycket jävla riktigt så kommer rottweilern i full fart mot Alex. Jag gapar, ägaren gapar.. Det hela slutar med att hon blir förbannad på mig efter att jag sagt (skällt) att hon får ju för fan hålla i hunden. Hon menade på att hunden bara ville leka med bollen, vilket jag sket fullständigt i! Man måste väl kunna låta barnen leka i parken utan att vara orolig över att en hund ska komma rusandes. Jävla alkolist/pundarbrud!

För övrigt har vi haft en underbar eftermiddag! Visar lite bilder sedan.

3 kommentarer:

  1. Usch vad obehagligt! Avskyr när folk har hundar lösa med motiveringen att de är snälla. JAG vet ju inte om det är det och vill gärna slippa hjärtattack när en hund kommer rusande.

    SvaraRadera
  2. Usch, fy va otäckt. Förstår att du blir förbannad. De är de minsta jag hade blivit;-)
    Kram K

    SvaraRadera