Händig man.

Igår var nog en av mina bästa dagar. Jag verkligen sprudlade av energi på jobbet och hade fullt upp hela tiden med massa härliga kunder och nya fina varor som skulle ut i butiken. När jag kom hem hade Jonas satt upp gipsväggarna på lilla toaletten, börjat på taket och förberett för uttagen. Min duktiga man! Det är verkligen kanon att han är snickare och tvivlar på om jag hade kunnat vara ihop med en kille som hade tummen mitt i handen. ;) Jag älskar att greja och få saker gjorda! Dock får ju jag göra småsakerna och Jonas det grova jobbet, men jag klagar inte.

Tänkte lägga in lite bilder men det funkar inte just nu, hoppas det är löst till i eftermiddag. Har lite foton och saker jag vill skriva om. =)

Men först blir det jobb! Hoppas på att det blir fullt ös idag med, pigg är jag i alla fall! =) Sedan ska jag in på Åhléns och förhoppningsvis hitta en fin ram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar