Härlig morgon!

Idag gick vi upp vid 8 och sedan dess har det varit fullt upp. Det blir ju aningen rörigt när man renoverar, så en riktig städrunda satt inte fel. Så nu är det tipptopp igen! Förutom de saker som står i hallen som Jonas ska slänga på tippen i eftermiddag. Förutom toalett och handfat skickade jag iväg 2 golvlampor som inte används. (Den ena råkade Jonas förstöra igår, men blev inte direkt besviken. Det var snarare bra gjort!

Sedan har vi gjort om lite i vardagsrummet och gjort plats för bioljudet som Jonas beställde nu i veckan. Tydligen blir det kanon med det, både i inredning och ljud. Jag väljer att inte lägga mig i.. Vill han ha det så visst.


Idag blir det Bvc vid 13 och efter det ska jag jobba. Och jag ska inviga min snygga t-shirt jag köpte igår, den är underbar och helt i min stil! Jag visar shoppingen sedan, även en supersöt kofta fick följa med hem. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar