Jaaa!! Äntligen!


Idag när jag hade rast och såg att Jonas hade ringt vid 13.30 blev jag nyfiken! Han ringer nämligen aldrig mig när han vet att jag jobbar. Gissa om jag blev glad och överraskad när han i andra änden berättade att han var sugen på att fixa i ordning toaletterna här hemma.

Jag har velat renovera dem sedan vi flyttade in, närmare bestämt februari -07. Dock har vi ju fixat med allt annat, så jag ska väl inte klaga... Men de är hemska, speciellt den stora toaletten. Men som sagt, nu är det på g att bli kaklat och fint!

När jag kom hem från jobbet hade killarna redan börjat! Så nu är allt utrivet på lilla toaletten, vilket är en helt underbar syn! Det kommer bli en mini tvättstuga, så toaletten ska bort och vi ska köpa ett mindre handfat. Sedan blir det som sagt kakel på golv och väggar samt spotlights i taket. Riktigt nice!

Det kommer nog ta ett litet tag innan allt är på plats, eftersom vi kommer behöva använda toaletten där inne medan vi (Jonas) fixar den större toaletten. Men jag är nöjd, grymt nöjd måste jag säga.
Ett minne blott...

3 kommentarer:

  1. ja visste inte att de va en toa där inne i lilla skrubben :p har alltid trott att de vart en byta blöj rum bara eftersom de är så litet :)

    SvaraRadera
  2. Men så hemskt var det ju inte heller..? Men används ändå inte den toan så e det ju bättre att göra om til annat såklart :)

    SvaraRadera
  3. Melissa: Nä, den är inte så stor. Men en tvättmaskin ska allt få plats. =)

    Pilla: Jo, den är faktiskt hemsk.. Tänk på att den var tipptopp på bilderna. ;)

    SvaraRadera