Söndag.

God morgon! Klockan är 08.30 och vi ska göra oss i ordning här hemma för en tur till Ikea. Vi ska köpa lite förvaring till tvättstugan samt ett tvättställ.

Gårdagen var bra! Jättetrevligt hemma hos Kim och sedan inne i stan gick vi till Kullgrens. Som vanligt dock så tröttnar man fort på det lilla stället så jag drog vidare till Mortens där Magnus var. Eftersom det var fullt där inne och kö utanför smet jag in gratis, inget jag brukar göra men ibland får man göra ett undantag. ;)

Utgången i kära Uddevalla blev som alltid en besvikelse... Men kvällen hade sina roliga stunder så jag är ändå nöjd! Och ingen bakfylla förföljer mig idag (som vanligt) så det är gott. Lägger in lite bilder från kvällen senare, nu väntar duschen!

Hoppas ni får en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar