6 månader kvar.

Ja, nu tycker jag man kan börja räkna ned på riktigt! Idag är det 6 månader kvar tills det underbara datumet 6 maj är här och det är då vi påbörjar vår (förhoppningsvis) bästa resa i livet.

Chicago, underbart väder och en bra start på resan är mina förväntningar på denna staden.

Dagen då vi besöker Eaglerider och ska hämta ut mc:n kommer vi nog vara sjukt exalterade, längtar så galet mycket tills vi hoppas upp på hojen och åker ut på Route 66.

Och det är just denna miljön jag längtar efter! Jag gissar på att det kommer vara riktigt häftigt och väldigt, väldigt varmt.

Flygturen över Grand Canyon hoppas jag blir lika spännande som jag föreställt mig. Gissar på en fantastisk utsikt!

Las Vegas ska bli fantastiskt på många sätt och vis. Jag hoppas bara att vi hinner med att uppleva allt som staden erbjuder på de få dagarna vi kommer vara där.

Att sitta i limousinen, med bröllopsklänningen på och hålla Jonas hand kommer vara helt fantastiskt. Jag ska se till att njuta av varje sekund den 16 maj.

Om vi inte skulle våga åka någon av alla åkattraktioner i Vegas, får vi en ny chans här på Santa Monica Pier i Los Angeles. Jag längtar verkligen hit! Sedan måste man ju även ta mc:n till Beverly Hills. Förväntningarna på Los Angeles är höga och det är nog inte så stor risk att vi skulle bli besvikna.

Men det bästa med hela resan är ju att jag ska bli fru till Jonas, åh vad jag längtar. Sedan att få bära dessa underbara ringar är ju en bonus i sig. =)


181 dagar kvar, det går nog fort! ;)

5 kommentarer:

  1. Åh, vilken resa! Tror ni kommer få det jättebra. Vilket kul minne att ha tillsammans sen :)

    SvaraRadera
  2. Ska du ha två nya ringar? Trodde du skulle ha förlovningsringen å en ny vigselring.
    Gud vilken underbar resa ni kommer få!! :) Å verkligen minnen för livet!

    SvaraRadera
  3. Linda: Ja, jag tror och hoppas det blir kanon! =)

    Pilla: Yes! 2 nya ringar blir det! Min nuvarande förlovningsring är ju i rött guld och jag ville jättegärna ha i vitt guld nu så då fick det bli nytt. ;) Jag är verkligen så nöjd och vet att jag inte kommer ångra mig med valet av ringar.

    SvaraRadera
  4. Åhhh herregud vilka fina ringar du kommer att få!!!!!! Sååååå avundsjuk! Hade önskat mig samma kombination själv men tror inte att vår budget håller för det.. ser ut som att det är en ganska dyr solitärring? Får man fråga vad det kostade? :) Håller på nu i dagarna och mejlar med olika gudlsmeder.. :)

    SvaraRadera
  5. Johanna: Tack, jag älskar som sagt ringarna. Men vad de kostade behåller jag för mig själv. ;) Lycka till med dina ringar och kommande bröllop!

    SvaraRadera