Bruno Mars.

Första låten jag hörde med Bruno var Billionair och som alla vet sjöng han ihop med Travis. En helt underbar låt och det kommer dröja länge innan jag kommer tröttna på den. Även videon är helt fantastisk!

För några veckor sedan hörde jag Just the way you are och ända sedan dess har den varit fast i huvudet och jag har nynnat på den till och från hela tiden. Dock tycker jag att videon kunde varit bättre.

Nu i morse hörde jag Grenade och efter att ha lyssnat 3 gånger vet jag att även den kommer bli en favorit. Videon är också bra, fast jag hade gärna sett ett lyckligare slut.

Hur som helst så är Bruno Mars helt fantastisk och hans röst är värd guld.

2 kommentarer:

  1. jo ingen har väl kunnat missat att du älskar den låten Millan ;) iallafall inte vi tjejer som har festat me dej :) <3

    SvaraRadera