Nya Skorna.
Nya skor.
Yes! Det är alltså dessa som kommer sitta på mina fötter under resan på Route 66 och jag är riktigt nöjd! Jag älskar kilklack då de är otroligt bekväma och för att inte tala om snygga. Till och med Jonas gillade dem skarpt. =)

Men jag kommer även packa med ett par ballerina och kanske något par till, det kommer säkert behövas. De tar förhoppningsvis inte så mycket plats, men det gäller verkligen att snåla med saker till packningen eftersom vi inte kan ha med oss speciellt mycket. Som tur är åker jag ju med Jonas och enligt honom kommer han knappt ha med sig någonting. Vi får se om det fortfarande gäller när det är dags.. ;)

2 kommentarer:

  1. Jättefina Millan! Har en likande modell men som jag inte kan använda nu när man är lite tung :) Är nog bara du i hela världen som kan gå i högklackat o vara gravid o vara skitsnygg! :) Fattar inte hur du klarade det när vi jobbade på JC! Men snygg o gravid var du!

    SvaraRadera
  2. Haha, tack vännen! ;) Men vet du vad, klackar eller ej.. Du är skitsnygg som gravid ändå! Kram

    SvaraRadera