Nöjd!

Idag fick jag köpt klänningen som jag ska ha på mig i Vegas på bröllopskvällen då vi går ut och äter. Egentligen hade jag redan köpt en från jobbet som jag fastade för, men när jag provade den hemma någon dag senare trivdes jag inte alls så jag lämnade tillbaka den.

Jag har provat massor av klänningar idag, vilket har varit kul! Ju fler man provar desto mer säker blir man på vad det är man söker. Och när jag fick på mig denna sa det klick! Rätt modell, rätt färg och den satt som en smäck! Sedan velade jag lite ändå, men nu i efterhand är jag otroligt nöjd!

299:- från BikBok på Överby. Jag har vikt in axelbanden då de är dubbelt så breda på orginalet, men klänningen blev mycket finare så här. ;) Och med lite nål och tråd så är det lätt fixat!

Det blev bättre än vad jag trodde med skorna och klänningen ihop. Och nu ligger de båda i min lilla låda där jag samlar allt inför bröllopet. Klänningen ska så klart inte användas förrän på vår bröllopsdag. =)

Det blev även en ny bh från Lindex och den satt kanon både under den nya klänningen och bröllopsklänningen. Väldigt skönt att ha det problemet ur världen! =)


2 kommentarer: