S N Y G G T !

Nu ikväll har jag roat mig med att leta inspiration till min brudbukett. Jag vet att jag vill ha en rund bukett, enkel och stilren med endast rosor i. Däremot har jag inte bestämt vilken färg jag vill ha.

Det lutade mest åt röda, men sedan hittade jag denna bilden på Scenic Las Vegas wedding. (Arrangörerna vi valt till bröllopet).

Och jag bara älskar allt med den! Han ser otroligt snygg och stilig ut och hela hon är perfekt. Buketten är underbar och är precis en sådan jag letat efter! Den svarta tyllen under är pricken över i:et.

Och på tal om svart så hade jag gärna satt dit ett svart band på min klänning. Jag hade ett ljusbrunt innan som jag plockade bort, men har sedan inte varit säker på om jag velat sätta dit något nytt. Förrän nu!

Vi får se vad Jonas säger. Jag gissar på att han inte kommer hoppa av glädje precis, jag vet inte varför men han brukar inte gilla mina ideér. ;)

Men hade jag fått bestämma helt själv så hade jag gift mig i en kort bröllopsklänning med massa tyll ihop med ett par skyhöga klackar. Tyvärr höll inte min älskade blivande man med mig, så jag gav mig till slut då han verkligen bad mig ha en långklänning. Så han får nog ge med sig på denna punkten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar