The Biggest Loser.

Nu var det ett tag sedan finalen av Biggest Loser 10 ägde rum och nu laddar jag inför den nya säsongen som sätter igång i januari. 4:e januari sänds avsnittet i USA för att vara mer exakt. Jag längtar som en tok då programmet (som vissa av er säkert vet vid det här laget) är mitt favorit alla kategorier och har höga förväntningar som alltid. I den kommande säsongen kommer vissa av deltagarna vara riktigt stora och dessutom är det två nya tränare som ska vara med. Tveksamt dock om man kommer gilla dem mer än Jillian och Bob, men man får väl ge dem en chans. ;)


Min favorit i säsong 10 var Mark, sjukt duktig kille. Tyvärr blev han utröstad och kom inte till finalen...

...men det gjorde denna killen, Patrick. Även han grym på att gå ned i vikt, vilket gav honom en seger och en del slantar i plånboken. =)

4 kommentarer:

  1. Vi var ju i Egypten när finalen gick här hemma =( Vet du hur det gick?? Kan man på något sätt kolla på finalen? Jag fattar ju inte hur man laddar hem sådant :-/

    SvaraRadera
  2. Men toker, jag skrev ju att Patrick vann. ;)

    http://www.free-tv-video-online.info/internet/#G Denna länken är kanon! Där kan du kolla det mesta. =)

    SvaraRadera
  3. Haha ja men jag menade den säsongen som gick nu, på femman... Där hette väl ingen så? Kram

    SvaraRadera
  4. Hmm.. nä det vet jag inte. ;) Den säsongen har jag sett på för länge sedan.

    Men om du vill du se det avsnittet och andra säsonger av Biggest Loser, så kika in på länken. =)

    SvaraRadera