Barnlediga.

Idag har vi haft Viktoria och Alice här på besök. =) Efter fruktsallad, lek och prat gick vi ned till stan. Närmare bestämt till Mc Donald's, vilket så klart var uppskattat. (Jag och Viktoria var duktiga och tog sallad.) ;)

Nu har precis mamma varit här och hämtat Alex. Hon och Glenn ville vara barnvakt och det är ju inget man argumenterar emot precis. =)

Jonas kom hem från gymmet här för en stund sedan och har precis klippt håret (med trimmern, så inget avancerat) och om en stund blir det promenad ned till stan. Vi ska ta en fika och sedan ska jag köpa en platttång jag kikat på. Och eftersom jag fått både bonuscheck på 50:- och rabattcheck på 20% från Åhléns måste man ju passa på. =)

Bloggar om shoppingen senare. Ska även visa en fin cardigan jag handlade på jobbet igår.

2 kommentarer:

  1. viktoria och alice22 januari, 2011

    Tack för idag! Det var väldigt trevligt! hoppas att plattången blir bra och att ni får en trevlig kväll. Kram :)

    SvaraRadera
  2. Tack själv vännen! =)

    SvaraRadera