Brudbuketten.

Efter att gått runt en stund och tvättat händerna ;) öppnade jag paketet. Kärlek vid första ögonkastet blev det inte, men jag var riktigt nöjd! Nu är jag mer nöjd, men är inte klar med finjusteringarna.


Det första jag började med var att klippa bort alla små blad, som på vissa ställen stack upp. Onödigt och fult! =)

Vita rosor.

På undersidan är det inte tillräckligt med tyll, så kommer förmodligen lägga till lite extra.

Formen på buketten är inte perfekt, så kommer försöka få till den lite bättre. Den ser faktiskt bättre ut på bilden än i verkligheten. ;)
I det stora hela är jag jättenöjd och tackar TheBridesBouquet.com.

3 kommentarer:

  1. Vad fin!! Kul att följa andra mammors vardag! Hoppas vi "ses" igen!
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Var ju jättefin gumman! Tycker den stilen på bukett är jättefin! O du är så pysslig o duktig,men klart du ska vara 110% nöjd o känner jag dig rätt så blir du det ;)

    Jättefin! Synd att man inte kan vara med nu bara känner jag...är ju så nyfiken på allt så hade gärna åkt o gluttat om ni hade gift er i sverige!

    SvaraRadera
  3. Lotta: Tack! =)

    Vicky: Jaaa, det är lite synd att inte ha familj och vänner med. Men vi kommer ha massa fina kort att visa. ;)

    Ja, jag tror buketten blir bra. Jag är nöjd och det känns som "jag". Vilket är huvudsaken!

    SvaraRadera