Energi.

Jag har sån energi och positivitet inom mig så jag känner knappt igen mig. ;)

Igår eftermiddag det satte igång! En sån rolig eftermiddag/kväll på jobbet var det längesedan jag hade. Massa glada och trevliga kunder! Det är det jag älskar med mitt jobb, jag kan bara gå och snacka massa skit och vara social. Och självklart hjälpa kunderna att hitta rätt kläder. =) Vilket är hur kul som helst!

Och när jag kom hem på kvällen blev det inte massa onödig sufning på datorn tills klockan närmar sig 00.30. Utan jag somnade redan 21.30, vilket gjorde att jag i morse vaknade pigg och glad 07.00. Men eftersom Alex fortfarande sov kunde jag ligga och bara njuta, tills vi gick upp som vi brukar vid 08.00.

Nu är klockan 09.30 och jag sitter i vardagsrummet och lyssnar/kollar på MTV. Och får ännu mer energi! =) Jag har satt på en maskin tvätt och när klockan blir lite mer tänkte jag dammsuga. Plockade i ordning gjorde jag och Alex innan vi gick till dagis, så det är redan fint här hemma. Bara det där lilla extra kvar. =)

Ikväll slutar jag sent och när jag kommer hem har nog redan gästerna kommit. Eller gäster och gäster, våra vänner. ;) Men mer om det blir det sent ikväll eller imorgon!

Hoppas ni får en bra dag och underbar helg! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar