Just do it.

Jag har egentligen ingen lust alls för att träna idag, men det är bara att ta sig i kragen och sätta igång.

Mitt mål är att köra på med 110% fram tills vi åker 6 maj så är det bara att kämpa på. För varje dag som går är det en mindre jag "måste" träna, vilket är skönt! Slappa får jag göra efter USA. ;) Det känns skönt att ha ett slutmål, men jag hoppas ju såklart på att jag fått in träningen i vardagen och fortsätter, i alla fall någon dag i veckan.

Anledningen till att jag tränar är framför allt magen (putet på magen). Det stör mig något fruktansvärt!! Om träningen och övningarna jag gör ger något resultat återstår att se... men det kan ju knappast bli sämre än i nuläget i alla fall! =)
__________________________________________________________

Tillbaka! =) Nu ska jag roa mig med att leta hotell i LA.

2 kommentarer:

  1. Ville bara tala om att jag har svarat dig på mailen istället för FL! Hoppas ni har en bra kväll. kram carina

    SvaraRadera
  2. Okey, ska läsa direkt! =) Kram kram

    SvaraRadera