Tisdag.

Nu ska jag snart pallra mig upp ur sängen och göra mig i ordning för dagen. Jag lämnade Alex klockan 9 på dagis och när jag kom hem igen har det varit slappt. Jag har kollat på senaste avsnitten av Pretty Little Liars och Desperate Housewives. Bra start på dagen! =)

Det blev ju ingen bloggning om ommöbleringen, så ska försöka hinna med det ikväll efter jobbet. Jag var helt slut igår när jag och Alex kom hem ifrån mamma vid 21-tiden. Kvällen slutade med att jag somnade i Alex säng och sedan när Jonas kom och väckte mig gick jag och la mig i vårt sovrum och somnade om kort därefter.

Och trots att vi sov till 8.15 idag är jag fortfarande trött och seg i huvudet. Men förhoppningsvis kommer jag igång lite senare, vi får hoppas på att dagen bjuder på glada kunder. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar