Träning + dagens shopping del 1.

Nu har jag tränat klart för idag och jag blev verkligen helt slut! Det blev ett hårdare pass än sist, (med Jillian) och detta kommer jag fortsätta köra på då kroppen blev så där härligt trött. Det finns ett steg som är ännu hårdare, men det kommer jag inte våga mig in på riktigt än. ;)

Kvällen till ära så hade jag på mig mina nya träningskläder, flaskan blev Alex helt fascinerad av så jag fick låna hans spindelmannen flaska istället.

Eftersom Åhléns (i alla fall i Uddevalla) har 20% på allt sportsortiment just nu passade jag på att köpa lite nytt. Man måste ju vara fin när man tränar, eller måste och måste men det känns bättre då i alla fall. Och eftersom jag är hemma och inte på något gym tränar jag bara sporttopp och byxa. =)

2 kommentarer:

  1. Helt rätt millan, lite nytt i träningslokalen underlättar ;-) kör hårt, vi får ta en löprunda ihop någon gång//Svärfar

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag absolut! Får öva upp mig först bara. ;)

    Hört att träningen går riktigt bra för dig med nu, keep up the good work! ;)

    SvaraRadera