The Unknown.

Till er som inte ser The Biggest Loser via internet och inte vill veta vad som händer, sluta läs nu!

Jag är (som de flesta kanske vet) aningen besatt av The Biggest Loser. Och i den senaste säsongen, nr 11 har de tagit in två nya tränare. Närmare bestämt snyggingarna nedan, Brett och Cara. Vilket är både spännande och roligt!

Vad som inte är lika roligt är att detta är Jillians sista säsong. Väldigt tråkigt då hon alltid varit min favorit. Men kan man inte njuta av henne från soffan får jag väl träna med henne istället. Hon har ju några olika träningsprogram, så det är väl bara att sätta igång och testa vilket man gillar mest.

Själv har jag träningsvärk lite överallt just nu och eftersom jag trivs galet bra med det tänkte jag fortsätta i samma spår som jag gjort denna veckan. Men mer om det längre fram, jag har ju trots allt bara tränat sedan i måndags. ;)

Skulle jag tappa fokuseringen ska jag tänka på bröllopsdagen och stränderna i USA. Och att Jonas styrketränar flera gånger i veckan. Wish me luck!

7 kommentarer:

  1. Hej igen, såg nu på ditt inlägg där du beskrivit, men tror kanske inte vi har samma locktång ändå, fast förpackningen såg likadan ut. Jag måste snurra runt slingan med andra handen, ser att du lockar och kan hålla med en hand, såg ju bra mkt lättare ut, men hur får du fast slingan?

    SvaraRadera
  2. Hej Millan!
    Tycker du är grymt snygg i håret, särskilt när du gör dina lockar! Köpte mig en likadan locktång som du, den kom idag och nu har jag testat. Det var grymt svårt ju!!! Kan du beskriva exakt hur du gör :-) Tar du mkt små slingor? Lägger du tången under eller över slingan? Jag tyckte inte slingorna blev likadana på bägge sidorna :-/ Har du nått tips för håret i nacken, blev inga lockar alls där för mig nu ju :-)
    P.s tacksam för svar, skall på fest imorn och skulle så gärna vilja få till det *hehe*.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Jag ska visa!! Sätter igång direkt! =)

    På den bilden har jag min gamla locktång, med den nya måste jag också snurra håret med andra handen.

    Kika in lite senare ikväll! =)

    SvaraRadera
  4. Här kommer det! http://millansliv.blogspot.com/2011/01/svar.html

    SvaraRadera
  5. Lite trist att Jillian försvinner men hon kommer garanterat tillbaka (åtminstone i ett nytt program) när hon väl känner att hon är redo. Jag ser fram emot att få se mer av de nya tränarna och hoppas att de är lika karismatiska.

    SvaraRadera