Underbara 21/4 del 2.

Meddelanden från mig till Jonas på Talk via mobilen idag:

Jag har sovit som en kratta inatt. Haha! Var uppe och smörjde in mig med B.U.S. kl 02.22 =p Sååå nervös Jonas. Men nu håller vi tummarna!! Ring så fort du pratat med mäklaren. Puss, jag älskar dig!


Nu ska jag strax till frisören. =) Är nervös, men hoppas det blir bra... Sedan är det bara 15!!! dagar kvar tills vi åker på vår bröllopsresa. Nervöst!! =) Och huset gör mig sjukt nervös, skulle behöva en shot så jag lugnar ned mig lite. Skakar bokstavligt talat. ;) Puss på dig min älskling och hoppas dina nerver är bättre än mina.


Klockan 12.30 idag fick vi reda på att vi blivit husägare och efter mitt jobb åkte vi till huset och skrev alla papper.

Så nu i helgen ska renoveringen av badrummet göras klart (golv, dörrlister samt lite fog här och där). Sedan ska jag gå loss med vit färg för att fräscha upp lite överallt för på tisdag kommer de och fotar lägenheten. Jag har även en hel del städning samt rensning att göra, men jag försöker att inte få panik. Fast det är inte lätt!! =)

Det är även på tisdag som besiktningen på huset ska göras, hoppas att den går bra och att inga stora och oväntade fel dyker upp.

Huset är verkligen jättefint och vi är så sjukt nöjda!! Klart det behöver piffas till lite här och där men så är det ju med de flesta hus man köper.

Lyckan är total här hemma och jag är så glad för vår skull, men mest för Alex. Det är massa barn som bor runt omkring där vi köpt huset och Alex kommer få springa och hoppa runt, vara ute på gräsmattan, tjoa och tjimma bäst han vill utan att man ska behöva oroa sig över att den sura grannen under ska knacka och klaga.


15 juli 2011 säger vi hej till underbara Kapelle på söder i Uddevalla. Slänger kanske in lite bilder imorgon om ni är nyfikna. ;)

3 kommentarer:

  1. Det vill vi!!! Släng in nu = )

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt!! Grattis, grattis! Nyfikna är vi till tusen! =)

    SvaraRadera
  3. Tack!! Bilder kommer! =)

    SvaraRadera