1 maj.

Idag är maj 2011 här, solen skiner och vi ska ha en mysig familjedag. Det är mycket känslor hos mig nu! I morse när jag vaknade bröt jag ihop. Hur ska jag klara mig utan Alex i 15 dagar?! Vi har aldrig varit ifrån varandra mer än max 2 och då höll jag på att längta ihjäl mig.

Och när jag tänker på stunden då vi ser vår älskade lillkille när vi kommer hem blir jag också helt tårögd och ett känslomässigt vrak. Men efter resan ska vi bara fokusera på honom och njuta av familjelivet i vårt nya hus.

Att se Alex springa ute på gräsmattan och leka med de andra barnen på gatan kommer vara som balsam för själen!

Och förutom min lille kille har tänkt mycket på min andra. Mannen i mitt liv och min andra hälft. Jag hade nog aldrig vågat drömma om att allt skulle bli så bra. Jag minns den dagen då vi officiellt blev ett par, lyckan och pirret i magen kommer jag aldrig glömma!

Och när vår älskade son kom var lyckan total! Vår underbara Alex. Det är vi för alltid, jag ska bli gammal med Jonas och vi kommer njuta av livet och förhoppningsvis köpa oss en mc på äldre dar. Självklart kommer det finnas nedgångar, men jag tror vi klarar det mesta. Familjen betyder allt för oss och vi kommer göra allt för att vi alltid ska vara en.


Oändlig kärlek till dig!

2 kommentarer: