Ledsen för dålig bloggning, men då det strulat har jag istället lagt upp bilder på facebook. Så ni som vill och är bekanta/vän med mig kan ju bara lägga till mig. :) Annars hörs vi när vi är hemma igen.

Millan Holm är namnet, i några timmar till. Sedan blir det Olsson resten av mitt liv!!

Är så galet lycklig och så himla kär i mannen som äntligen blir min för alltid idag!! Pirr i magen och en underbar känsla i kroppen.

Vi gifter oss kl 23.00 svensk tid, limousinen kommer och hämtar oss om 7 timmar.

Nu ska jag börja göra mig iordning och bli bröllopsfin!! :)

5 kommentarer:

  1. MartinaRickard16 maj, 2011

    Åhh gud vad underbart=)
    Grattis smyger jag in i förväg;)
    hoppas din dag blir som du tänkt dig, och det tror jag med=)

    SvaraRadera
  2. Grattis! :) Kommer tänka på er ikväll! Går in på facebook och lägger till dig så man kan följa dig lite bättre :) Ha såååå mysigt nu! Kram Angelica

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket!!! :)

    SvaraRadera
  4. ååh grattis till er!! :)

    SvaraRadera