Packningen.

Det är inte så lätt det här med packningen, men som ni ser är det skönhetsprodukterna som tar upp mest plats. =p Och anledningen till det är just bröllopet! Hade det varit en "vanlig" resa kanske jag hade kunnat skippat alla krämer och lotions men nu är det ingen vanlig resa så då får det bli så här.

Dock kommer jag nog nöja mig med att ta med 2 st b.u.s. istället för 4. ;) När det gäller kläderna har jag verkligen snålat! 2 shorts, 1 par jeans, 3 bikinis, 3 klänningar, och några linnen.

Vi får se hur jag packar allt innan vi åker, det mesta är nedpackat men inte allt. Får lägga lite kläder i handbagaget annars, det funkar ju alldeles utmärkt!


Detta blir kläderna under resan. =) Ihop med skinnjackan eller en tunn kofta, har inte bestämt mig än.


Om 4 timmar sitter vi i bilen och är på väg. Jonas sover sen några timmar tillbaka men jag kommer vara uppe. Jag har alldeles för mycket tankar som snurrar i huvudet. Sedan är det nog bara skönt om man är trött på planet och kan sova då. ;)

Hinner jag slänger jag in en dagens innan vi åker, hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar