Tjena, hallå!

Klockan är 02.26 och jag kan inte sova... Vaknade för en stund sedan och beslutade mig för att ta fram datorn för att få ögonen att falla.

Jag försöker att slappna av och inte få panik inombords men det är lite svårt! ;) Idag efter jobbet ska jag hämta Alex, packa hans väska, lämna hos farmor och farfar direkt Jonas kommer hem, pussa och krama lilleman hej då utan att visa att jag är ledsen och kommer längta ihjäl mig.

Efter det återvänder vi hem för att packa (vi har knappt börjat) städa inför visningen, (vi har knappt börjat) och sedan har jag massa småsaker som måste fixas!!

Men imorgon vid denna tiden känns det förhoppningsvis bättre, då är det dags att göra sig redo för en liten flygtur. Ja just det, jag har inte bestämt mig vad jag ska ha på mig än! Det är inte likt mig att vara så är oförberedd. =p

Hörs om några timmar, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar