Grym dag!

Idag är det torsdag och om 2 timmar sitter jag hos Cicci på City Spa och blir snygg i håret. Har bokat tid för klippning och färgning. Det ska bli så skönt att få en uppfräschning, det behövs. Så här lagom till midsommar också, perfekt! =)

Ikväll ska alla tjejerna från Vero Moda och Jack & Jones ut och ta ett glas eller två. Blir kanske något gott ätbart också. =) Det ska bli väldigt trevligt!! Kul att ses utanför jobbet!

Imorgon jag jobba till klockan 14 och efter det går vi hem till svärföräldrarna för att fira midsommar, precis som vi gjort alla andra år under min och Jonas tid. =) Ser fram emot det, brukar bli riktigt lyckade kvällar! Lekar, snaps, gott sällskap och otroligt god mat!


Annars rullar livet på! Jag har börjat packa ned lite saker inför flytten, lika bra att börja i tid! =) 22 dagar kvar nu!!

2 kommentarer:

  1. Kul att läsa om er igen! För visst har du börjat igen ; ) Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Vågar inte lova.. Kommer skriva när jag har tid och känner för det. =)

    SvaraRadera