Min & Alex dag.

Idag började vi dagen med att rensa inne i klädkammaren Alex och jag. Vi slängde massor, bar upp saker på vinden och fick i ordning på det vi skulle ha kvar där inne. Sedan tvättade vi och städade hela lägenheten. När allt var klart satte vi oss och gosade i soffan och det dröjde inte många minuter tills Alex somnade. Så han låg och sov middag i min famn, det är inte något som händer ofta numera så jag hade det supermysigt!

När han vaknade igen gjorde vi oss i ordning och gick ut till en lekplats här i närheten. Lite bilder från det kommer här.


Nu ska Jonas strax iväg till gymmet så jag och Alex sätter oss nog i soffan och kollar på någon film eller barnprogram. Sen är det natti natti för lillgrabben.

1 kommentar:

  1. sötnos :)

    jag la precis till dej bland mina favoriter på min blogg hoppas det va okej? :)

    kramis

    SvaraRadera