Renovering.

Förra veckan åkte Jonas och köpte nytt golv som han hittat på Tradera. Vi har pratat lite löst om att lägga nytt golv i hallen och vardagsrummet då det vi har nu är ganska gammalt. Det är fullt med repor och märken överallt. Så när Jonas hittade detta och fick prutat ner till rätt pris, slog vi till.

Nu när det blir nytt golv ska Jonas passa på att fixa lite annat samtidigt. I hallen kommer det bli spotlights i taket och öppningen in till vardagsrummet ska breddas lite samt bli ett valv.

Jag tror det kommer bli kanon! Och eftersom Jonas har tjatat om dessa spotlights sedan dagen vi flyttade in ska det bli kul att han äntligen får som han vill. Och jag klagar så klart inte. Senast igår berättade jag för Jonas vad glad jag är över att han är så duktig! En händig snickare som blivande man, bättre kunde jag nog inte haft det då jag älskar att renovera och fixa till hemmet.

Nya och gamla golvet. Det ser inte ut att vara så stor skillnad på bilden, men tro mig det är det!

1 kommentar:

  1. Jätte kul att du har börjat blogga igen. =) Tänkte höra vad din ring gick på?

    SvaraRadera