Shoppingen.

Jag letade runt i halva Göteborg igår efter ett par skor till bröllopet, det gick inget vidare... Till slut gick jag in på en outlet och hittade dessa, de var i alla fall bättre än de andra jag kollat på och prislappen jublade jag över (100 kr). Dock är de ju inte i närheten av de som var slut på have2have, men de duger gott och väl!

Och eftersom jag var så duktig som köpte så billiga brudskor kunde jag med gott samvete unna mig dessa. Jag har suktat efter denna modellen i över ett år, så jag tyckte jag var värd dem. 500 kr på Din Sko.

Alex fick lite nya höstkläder från KappAhl. Mycket nöjd med köpen då han var jättefin i både tröjan och jeansen.

Och eftersom han var så duktig som hängde med mig i alla affär så fick han ett paraply som han har tjatat länge om. Han blev överlycklig och blev helt till sig när han kom hem och skulle visa Jonas.

1 kommentar:

  1. Jättefina va skorna. Och coola kläder till alex, ni klär honom riktigt snyggt!! kram Carina

    SvaraRadera