Underbara, helt fantastiska dag
.

Vi har haft en kanonvistelse i Göteborg idag Alex och jag! Dock måste jag säga att jag är glad över att Alex inte växer upp i en storstad, pga massa olika anledningar som jag inte orkar rabbla upp nu.

Hur som helst så har min lille kille skött sig otroligt bra! Och han har fått massor av komplimanger av olika personer hela dagen, för hans kläder, hår, charm och personlighet. Då blir man glad som mamma! När okända personer kommer fram och berömmer det finaste man har.

Det har varit en lång dag, vi anlände i Göteborg vid 15.30 och återvände hem igen vid 20.15. Bussresan hem var supermysig! Alex satt och gosade i mitt knä samtidigt som vi kollade på alla lastbilar, motorcyklar, bilar, djur och allt annat som vi åkte förbi. Sen busade vi en hel del också, det roligaste var när Alex bad mig blunda för att sedan pussa mig i smyg. Efteråt skrattade han så där gott bara han kan, jag älskar de stunderna!

Shopping blev det, till oss båda två. Men det visar vi imorgon, så länge får ni se lite bilder från dagen.

I väntan på tåget.
Det dröjde inte länge innan Alex la sig i mitt knä och sov middag.
På McDonald's.

På väg hem igen efter en lång men mycket rolig dag.

2 kommentarer:

  1. Jag har ju inte träffat honom än, det får vi ordna till snart =)

    SvaraRadera
  2. Absolut!! Vi kan väl kolla på en dag nästa vecka? =)

    SvaraRadera