Nu är det fredagsmys....

Ja, OLW har verkligen lyckats med sin reklam. (Ica är dock dem som lyckats bäst, finns det verkligen någon som inte gillar de reklamerna?)

Men hur som helst.. På väg till butiken nynnade jag på den kända fredagsmys-låten och bestämde mig för att det fick bli chips och dipp till vår myskväll. Jonas är ute och festar med jobbet så jag och Alex har varit själva hemma. Och idag har vi ingen speciell tid då vi ska sova. Just nu är klockan 21.45 och Alex gosar i mitt knä, men verkar inte direkt vara trött. På pappas dator visas just nu Musse Piggs klubbhus, ett bra och lärorikt barnprogram.

Vi får se när Jonas kommer hem i natt och om Tony hänger med. Jag ska i alla fall bädda till honom på soffan ifall han bestämmer sig för att sova över. Man vet aldrig när det gäller honom. ;)


1 kommentar: