Juligt och Mysigt!

Jag blev jättenöjd med julpyntningen i år! Köket är verkligen jättemysigt (sitter här just nu). Även vardagsrummet blev bra, med våra fina tomtar där på spisen.

Shoppingen från Åhléns är jag också nöjd med och inköpen är utspridda lite överallt. Fast så mycket blev det inte, jag handlade ett fat, en glittrig ren, ett mjukt hjärta, ett ljus,
ljusdekoration, och fejkad snö.

Vi har inte 1000 tomtar utspridda överallt i lägenheten, utan gillar när det är ordning och reda. ;) Vi har de fina tomtarna samlade på spisen i vardagsrummet, sedan har vi de andra få lite här och där. Det är ganska sparsamt här hemma med pyntningen om man jämför med många andra hem, men jag gillar det!

KÖKET

HALLEN

VARDAGSRUMMET

Nu kommer snart grabbarna hem och då ska jag fixa lite glögg!

2 kommentarer: