God morgon!

Frukosten är packad, likaså vågtången och usb-minnet är laddat med bilder. Med andra ord så är jag redo för att gå ned till jobbet. Eftersom jag lämnar Alex klockan 9 på dagis och börjar 10 så brukar jag alltid äta frukost och fixa håret på jobbet. Väldigt skönt att vara i tid varje morgon och starta dagen i lugn och ro.

Ikväll ska jag och tjejerna gå ut och äta på Butlers förresten. Det ska bli väldigt trevligt och framför allt gott! Det blir rött kött för mig som alltid när jag är på restaurang, grymt gott! Det känns som det är fredag idag, men antar att det beror på kvällens planer.

Jag ska försöka slänga in en dagens innan jag går ikväll, har varit dåligt med det på sistone.

Hoppas ni får en bra dag! =)

2 kommentarer:

  1. Jag har oxå fredagskänsla idag! Men vet inte varför, har inga planer :) Men inte fel att ha två fredagar, hehe.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! =)
    Din är också väldigt fin.

    Jag tror jag vet vilken sida på nätet som vi funnit varann ;)

    SvaraRadera