Nu vet jag! Tror jag...

Nu ikväll har jag fixat med blomman som ska fästas baktill på klänningen och den blev faktiskt riktigt fin. Men nu efter att ha kollat på bilderna som jag tog förut så tror jag att jag skippar den. Det blir för mycket tyll helt enkelt! Jag kan tyvärr inte berätta så mycket mer eftersom Jonas varken vill se eller höra något om klänningen. Och jag förstår honom! Första gången han ska få se mig i bröllopsklänningen ska vara i sviFetten på Palazzo, då jag är färdig från topp till tå och redo att gå ned till limousinen.

Men hade jag fått så skulle jag gärna visa bilder här i bloggen, men ni får se klänningens förvandling efter bröllopet. Dock kommer jag ta med lite bilder till jobbet imorgon så tjejerna får se och säga vad de tycker. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar