Friday Night Lights.

Någon som minns denna serien? Den gick i alla fall ett tag i Sverige men lades ned efter några avsnitt. Jag gissar på att tittarsiffrorna var för låga. Hur som helst så började jag och Jonas kolla på den och fastnade. Tyvärr dock så kunde vi ju inte fortsätta då den slutade visas här hemma.

Men nu så klickade jag in och kikade runt lite här (sidan jag alltid kollar på serier som One Three Hill och The Biggest Loser) och hittade den i säsong 1-5. Så imorgon eller någon annan dag snart kommer jag sätta igång och kolla igen. Hoppas Jonas också vill se, tycker det är så mysigt att bädda ned sig i sängen ihop och kolla ett avsnitt eller två innan man somnar.

Så om man inte vill ladda ned eller orkar vänta på att sega Sverige ska släppa säsonger av en serie, rekommenderar jag denna sidan. http://www.free-tv-video-online.me/internet/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar