Tisdag.

Kom hem för en stund sedan och har precis plockat i ordning lite här hemma. Är helt slut så tror jag ska ta en varm, lång dusch och sedan smörja in mig med lite brun utan sol. Julafton närmar sig ju med stormsteg och jag är blek som ett lakan. När Jonas kommer hem från träningen ska vi planera och göra några beslut inför resan i maj. Jag längtar så himla mycket och ser fram emot året 2011 enormt mycket! Olsson i efternamn och fina ringar på fingret, det kan inte bli annat än succé! ;) Sedan får man se vad för fler roligheter året har att bjuda på, mycket spännande!


Dagens outfit. Det är lager på lager som gäller på jobbet just nu då det är äckligt kallt och jag går och huttrar hela tiden. Ännu en sak att se fram emot med det nya året, värmen och den sköna sommaren!!
Det blev lite shopping till mig själv idag. Kan ju inte bara köpa till andra nu i juletider ;) Visar det sedan om jag orkar, annars blir det imorgon! Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar