Light peach roses.

Jag har funderat en hel över detta med brudbuketten och jag tror jag har kommit fram till ett beslut. Vi kommer nog satsa på aprikosa rosor med svart band. Jag tänkte skicka iväg ett mail till Melissa på Scenic Las Vegas Wedding med lite bilder på buketter. =)


Om vi hade haft bröllopet här hemma och kunnat se rosorna innan hade jag velat ha denna härliga färgen. Men det blir nog som sagt aprikosa rosor, då det blir lättare för dem som ska fixa buketten att få rätt färg. Förhoppningsvis! ;)

Om jag är nervös? Jaa!! Jag kommer få brudbuketten då vi stiger in i limousinen och ska åka till Valley of fire, så den måste blir rätt! Jag hoppas den kommer leva upp till mina förväntningar. Buketten känns enormt viktig för mig så jag ska verkligen framhäva detta till Melissa, utan att låta för jobbig. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar