Nu har jag bestämt mig!

Jag kommer beställa min brudbukett från The Brides Bouquet. Alltså kommer det inte vara äkta blommor, men mig kvittar det då jag inte ser någon skillnad på bilderna.

Och efter att de senaste 30 minuterna ha läst recensioner och tittat på massa foton från deras Facebook-sida har jag bestämt mig.

Det känns kanon! Jag kommer få hem buketten i tid innan vi åker till USA och jag kommer kunna testa den ihop med klänningen. Jag har lite funderingar över att dekorera buketten och även detta kommer jag i så fall ha tid för.

Är galet glad och lättad just nu kan jag säga!! =)


Min mardröm har varit att de skulle ge mig en sådan här bukett.
Även denna buketten hade fått mig att börja gråta.
Så för att slippa (sorgsna) tårar på bröllopsdagen så blir det en fejkad brudbukett, som denna. Och nu när jag tänker efter så gissar jag på att det var en sådan bukett som denna bruden hade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar