Burspråket i vardagsrummet.

Det är inte så lätt att hitta gamla bilder tagna med hur det såg ut exakt innan, men ungefär så här hade vi det.


Och på nära håll såg det ut så här. Men självklart är det fixat så nu är allt i burspråket nymålat och fint!


Jag lånade ingen stol av mamma, utan tog den vi hade i sovrummet innan. Valde att styla det så här för att man skulle se själva brurspråket mer och lättare komma fram och kika ut genom fönstret. Och sist men inte minst så är det så klart för att det ser renare ut och inte lika klumpigt som innan. =)


Jag känner mig nöjd! Det blev mycket fräschare bara med lite färg.

2 kommentarer:

  1. Lägenheten verkar jättemysig, blir nog inga problem med att få den såld!
    Men jag hade nog valt att plocka bort stolen och puffen/pallen(?) du ställt där nu. Kanske bara en lite större ljuslykta på golvet? Eller en korg med snyggt ihoprullade filtar/plädar i? Eller någon mindre förvaring av något slag med några fina inrednings/modemagasin i?
    Bara tips utifrån mitt tycke, hoppas du inte tar illa upp.

    Grattis till husköpet och det snart stundande bröllopet förresten! Lycka till =)

    SvaraRadera
  2. Självklart tar jag inte illa upp, snarare tvärtom! Tackar för tipset och ska prova sätta dit min stora lykta. Syns inte på bilden, men har 2 inredningstidningar på pallen. Får se om jag har kvar dem eller kanske lägger de någon annanstans. :)

    SvaraRadera