Fler bilder på lägenheten.

Så här ser hallen ut nu, nästan! Jag har lagt dit en ny dörrmatta också är färgen på golvet borta. ;) Här i skåpet har jag målat och fräschat upp, innan var det lite halvslitet så där. Sedan plockade jag bort i princip alla jackor och hängde fram favoriterna.



På min sida av sängen inne i sovrummet blev det så här. Innan hade vi lite foton på väggen samt möblerna lite annorlunda.


Vardagsrummet. Här har jag inte gjort så mycket, förutom burspråket då. Putsningen av fönstret gjorde dock ett stort lyft. ;) Även de på balkongen gjorde väldigt gott men suck vad trött jag var när alla var klara och då hade jag inte gjort fönsterna i något annat rum än.


2 kommentarer:

  1. När kommer lägenheten vara ute på annons?

    SvaraRadera
  2. Vet inte 100 ännu, men hör av mig längre fram. =)

    SvaraRadera